Zebra Print

Hot Pink & Zebra Print

 
 
ayakkabı:
 
 
bileklik.




parfüm:
 
 
 
 
 

7 yorum:

  1. Bir hayvan deseni olacaksa zebra olmalı bence. Leopar değil :S
    Bi de ben burdan şunu anladım; eğer günün birinde bir zebram olursa onun yelelerine kesinlikle pembe tokalar takmalıyım. Hatta nallarını da pembe yapabilirim. Çoyakışmışlar birbirlerine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zebrana pembe nal? inanamadım bu kadar oluşturucu bi beynin olduğuna.. he zebran olabileceğine inandım mı? e eh:D

      Sil
    2. Dün Yunus'la bi anlaşma yaptık. Onun bana penguen aldığı günden tam bir hafta sonra ben de ona aslan alcam. Aslan pengueni yerse, o bana bu sefer panda alcak. Eğer panda aslana pençe atarsa, ben ona... (Şaka şaka, bundan sonrasını düşünmedik)

      Sil
    3. penguen dediğin mizah dergisi diye mi düşündüm, düşündüm, düşündüm.. sonra bastı kafam. dalga geçiyo nan bu kadın dedim:) hastayım, beynime kan gitmiyo.

      Sil
    4. Yok yahu, dalga geçmiyorum. Öyle anlaştık biz yani... (Garip bir çift miyiz? Normalde insanlar böyle anlaşmalar yapmıyo mu? Hadi be!)

      Sil
    5. bilmiyorum ki, kocayla anlaşma yapma yaşında değilim daha ben(:

      Sil
    6. Taam o zaman. Sana bütün yüreğimle, birlikte çok eğleneceğiniz bir koca diliyorum Allah'tan.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...